pühapäev, 31. jaanuar 2016

The window to your health

Olen palju kuulnud kuidas inimesed räägivad milliseid näohooldus tooteid nad kasutavad ja kui efektiivsed need on..Ostad üüratult kalli toote ja probleemne nahk on minevik. Muidugi võib see mingil määral tõsi olla, kuid siiski suuremalt jaolt saame ise kõik ära teha, kui teame kuidas meie keha töötab.

Ise olles üsna laisk siis on mul vahepeal tõsiselt raske jääda kindlaks enda näohooldus rutiinile. Eks me kõik tea seda tunnet, kui oled surm väsinud ning voodis poolunes siis ega ei viitsi püsti tulla, et minna nägu pesema. Muidugi minul kajastub see juba järgmine päev paari vistrikuga otsaees.

Aga nagu ma juba enne mainisin siis ei seisne hea näonaha saladus ainult kindlas rutiinis ja heades toodetes vaid ka meie organismi tööst. Esikohal määrajaks on loomulikult toitumine. 

Otsmik - Seedehäired/veepuudus. Kiirtoit, maiustused, karastusjoogi  Toitu tervislikult, joo piisavalt vett ning ära unusta puhkust.


Kulmupiirkond - Maks. Vistrikud kulmupiirkonnas on põhjustatud suurest kogusest rasvasest toidust või alkoholist. 

T-tsoon - Kõrge vererõhk/stress. Laienenud poorid või punane nina põhjuseks on tihti kõrge vererõhk. T-tsoon on üks probleemsemaid kohti ning vajab suuremat sisemist tasakaalu.

Põsed - Kopsud/allergia/bakterid.

  • Näpud näost eemale! 
  • Vaheta kord nädalas padjapüüri
  • Hoia telefoni ekraan puhas
  • Puhasta meigipintsleid vähemalt kord nädalas

Suu & Lõug - Hormoonid. Kui see piirkond on probleemne vaid kord kuus, siis on see täiesti normaalne.


Kommentaare ei ole: